Fabulous 4 on tour 2018

Fabulous 4 on tour 2018

zondag 13 november 2016

Invercargill

Dat was wel even raar wakker worden vannacht. Ik weet niet of ik de aardbeving gevoeld heb, de auto schudt de hele tijd door de wind.  Aan Maxim heb je in dit soort situaties trouwens niet veel. Toen ik hem vertelde dat er verontrustte berichtjes binnenkwamen over de aardbeving, ging hij plassen en sliep gewoon weer in...
Maar we zijn ok en hebben vanochtend afgesproken de reis volgens planning te voltooien. Nu dus naar het zuiden gereden waar we overnachten in Invercargill (op de kaart in het zuiden).
Onderweg reden we langs Tuatapere en kwamen bovenstaande uitspanning tegen. Natuurlijk even gestopt en koffie met worteltjestaart gehad. De tent wordt gerund door moeder en dochter en alles zag er blinkend schoon uit. Zie de foto's rechts.

Maxim bezoekt nu het transportmuseum hier, voor mij dus gelegenheid te bloggen😎 Het museumtestaurant is heel gezellig ingericht met 50-er jaren hoekjes. Kortom, ik vermaak me wel zolang er internet is 😎

Geen opmerkingen: